dijous, 26 d’abril del 2007

Publicidad en GECI Grupo de Empresa El Corte Ingles


El GECI és una Associació que te per finalitat promoure la convivència entre persones que treballen a les empreses de El Corte Inglés, i que desitgen participar, segons les seves aficions, en les activitats culturals, esportives o recreatives que realitza l’associació que te 8.000 afiliats que representen unes 32.000 persones..

Principis Bàsics:

. El GECI, és una Associació de caràcter universal, on pot participar qui ho desitgi, mentre que respecti als altres i accepti aquets Estatuts.

. És una associació independent, sense adscripció política, i que funciona democràticament en la seva organització i en la presa de decisions.

. Te com orientació principal a la persona, com a valor suprem de la societat.







El GECI es una asociación que tiene por finalidad promover la convivencia entre personas que trabajan en las empresas de El Corte Inglés, y que desean participar, según sus aficiones, en las actividades culturales, deportivas o recreativas que realiza la Asociación, cuenta con 8.000 afiliados que representan a unas 32.000 personas.

Principios Básicos:

. El GECI es una Asociación de carácter universal, donde puede participar quien lo desee, con tal de que respete a los demás y acepte estos Estatutos.

. Es una Asociación independiente, sin adscripción política alguna, y que funciona democráticamente en su organización y en la toma de decisiones.

. Tiene como orientación principal a la persona, como valor supremo de la sociedad.

Llegir més...